Το σύστημα Pilates, μια σύγχρονη εκδοχή της πρωτοποριακής μεθόδου άσκησης «σώματος-πνεύματος», που οφείλει το όνομά της στο δημιουργό της, το Γερμανό αθλητή, Joseph Pilates.

Το συγκεκριμένο σύστημα εκγύμνασης όχι μόνο επιφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα – εξάλειψη πόνων και διάταση μυών– αλλά επιπλέον είναι ευχάριστο στην εφαρμογή του, αντίθετα από τα απελπιστικά ανιαρά και μονότονα συστήματα εκγύμνα­σης όπου εξασκούνται σχολαστικά ένας-ένας οι μύες! Η γυμναστική με το Pilates δεν είναι ακόμη ένα υποχρεωτικό ραντεβού που το κάνει κανείς ως απαραίτητη αγγαρεία, αλλά απόλαυση και πηγή ενέργειας. Επιπλέον, το Pilates επικεντρώνει την ενέργειά του ακόμη και στους πιο εσωτερικούς μυς, αλλά χρησιμοποιεί ολόκληρο το σώμα για να τους γυμνάσει. Ειδικά αν έχετε προβλήματα με την πλάτη, τον αυχένα, τους ώμους και τους γοφούς, μόλις βρήκατε ένα εξαιρετικό φάρμακο χωρίς καμιά απολύτως παρενέργεια. Χαρίζει ισορρο­πία και δύναμη, τόνωση και ενδυνάμωση των μυών –αλλά χωρίς εκείνη την, για πολλούς, αντιαισθητική υπερβολή των σούπερ-αθλητών-, ενώ ήδη έχει προσφέρει οφθαλμοφανή αποτελέσματα, σε εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο που υπέφεραν από το θλιβερό θέαμα ενός χαλαρού -από έλλειψη γύμνασης- ή φουσκω­μένου –από παχυσαρκία ή εγκυμοσύνη- στομαχιού.

ΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ PILATES
1. Τονίζει και ενδυναμώνει τους κοιλιακούς μυς σε συνδυασμό με την επικέντρωση της προσοχής στην τόσο ευαίσθητη σπονδυλική στήλη
2. Δημιουργεί επιμήκεις και ευλύγιστους μυς, με τελικό αποτέλεσμα μία λεπτή, γυμνασμένη σιλουέτα
3.Βελτιώνει τη στάση του σώματος, εντοπίζοντας και αποκαθιστώντας τις καμπύλες της σπονδυλι­κής στήλης τονίζοντας τις αντικραδασμικές τους ιδιότητες
4. Εμποδίζει τους τραυμα­τισμούς κατά την ώρα της εξάσκησης –η ενδυνάμωση των μυών οδηγεί στον καλύτερο έλεγχο τους και στην αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων κατά το ανασήκωμα ή την προσεδάφιση στη διάρκεια του προγράμματος
5. Διευκολύνει την κυκλοφορία με τη διαρκή οξυγόνωση του αίματος και την ανανέωση των κυττάρων ενώ εξαφανίζει την ένταση χαρίζοντας ψυχική ανανέωση
6. Προσφέρει μια καλύτερη γνωριμία με το σώμα, διευκολύνοντας την καθημερινότητα, όπου πλέον το περπάτημα ή το τρέξιμο δεν είναι πλέον πρόβλημα
7. Χαρίζει ισορροπία δύναμης και ευλυγισίας με την επαναφορά και εξισορρόπηση των μυών γύρω από τους συνδέσμους τους ώστε να λειτουργούν πιο αρμονικά και αποδοτικά στο σύνολό τους
8. Βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση: γνωρίζο­ντας το σώμα και ασκώντας συνειδητό έλεγχο στις κινήσεις, ενδυναμώνεται ο σύνδεσμος ανάμεσα στο σώμα και το μυαλό, κάτι που επεκτείνεται και σε άλλες καθημερινές δραστηριότητες
9. Προστατεύει από τις ασθένειες που συνδέονται με την παχυσαρκία (καρδιακά νοσήματα, παθήσεις της σπονδυλικής στήλης) και την έλλειψη άσκησης (οστεοπόρωση)
10. Ενισχύει την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση: όταν θα έχετε κατακτήσει την κομψή σιλουέτα που ονειρευόσασταν κι ο καθρέφτης θα σας δίνει συγχαρη­τήρια, θα επιβραβεύετε κι εσείς τον εαυτό σας, βάζοντας ακόμη υψηλότερους στόχους!