1. Ενίσχυση των μυών που συμμετέχουν στην αναπνοή, για να διευκολυνθεί η ροή του αέρα μέσα και έξω από τους πνεύμονες.
  2. Ενίσχυση και διεύρυνση της καρδιάς των μυών και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητά της.
  3. Βελτίωση της αποδοτικότητας του κυκλοφορικού και μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  4. Η αύξηση του συνολικού αριθμού των ερυθρών αιμοσφαιρίων στο σώμα, διευκολύνοντας τη μεταφορά του οξυγόνου.
  5. Η βελτίωση της ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του στρες και μείωση της συχνότητας εμφάνισης της κατάθλιψης.
  6. Μείωση του κινδύνου για διαβήτη.
  7. Ως αποτέλεσμα, η αερόβια άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακά προβλήματα. Επιπλέον οι αερόβιες δραστηριότητες (όπως τρέξιμο ή σχοινάκι), μπορούν να τονώσουν την ανάπτυξη των οστών, καθώς συμβάλουν και στη μείωση του κινδύνου της οστεοπόρωσης και για τους άνδρες και τις γυναίκες.

Εκτός από τα οφέλη στην υγεία που προσφέρουν οι αερόβιες ασκήσεις, υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα και στην απόδοση: Η αυξημένη αποθήκευση των μορίων ενέργειας, όπως τα λίπη και υδατάνθρακες μέσα στους μυς, επιτρέποντας την αύξηση της αντοχής Η βελτίωση της ικανότητας των μυών να χρησιμοποιούν λίπη κατά τη διάρκεια της άσκησης, διατηρώντας το γλυκογόνο ενδομυϊκά. Ενίσχυση της ταχύτητας με την οποία οι μύες ανακάμπτουν από υψηλής έντασης ασκήσεις.